analiza wymagań biznesowych, badanie potrzeb audyt aktualnej architektury wymiany danych, pod integrację systemu
efektywna strategii komunikacji, customer journey, identyfikacja grup docelowych i dedykowane, angażujące scenariusze
w zakresie serwisu i innych systemów (m.in. CRM, PIM), szkolenie z obsługi systemu Marketing Automation
Maksymalizuj przychody dzięki wielokanałowemu systemowi automatyzacji marketingu. Omnichannelowa komunikacja zwiększy konwersję na wszystkich etapach podróży klienta. Platforma zapewnia mnogość wielowariantowych scenariuszy na podstawie zachowań użytkowników i ich transakcji.
Dzięki efektywnemu zarządzaniu procesami i usprawnionej komunikacji marketingowej dopasowanej do potrzeb użytkowników, zwiększysz ich zaangażowanie. Zyskaj pełną kontrolę nad tym w jaki sposób, kiedy i na którym etapie podróży klienta zaoferować mu precyzyjną komunikację.
przejmiesz pełną kontrolę nad wynikami finansowymi
bardziej efektywnie, precyzyjnie i wielokanałowo dotrzesz do klientów
lepiej poznasz użytkowników, zmaksymalizujesz zyski Twojego biznesu
Oszczędzaj czas i pieniądze, automatyzując procesy w zakresie marketingu i sprzedaży. Pozwól swoim zespołom skupić się na opracowaniu skutecznej i bardziej precyzyjnej strategii komunikacji. Zautomatyzuj zarówno złożone, jak i skomplikowane kampanie.
Zaprojektuj efektywne i angażujące procesy marketingowe, od prostych po bardzo zaawansowane. Zapewnij wzrost liczby wartościowych leadów, zwiększając współczynnik konwersji i poprawiając współczynnik odrzuceń. Zmaksymalizuj efekty i zyski Twojego biznesu, zwiększając przewagę nad konkurencją.
Marketing Automation umożliwia ustalenie reguł i opracowanie precyzyjnych procesów automatycznej komunikacji na każdym etapie cyklu życia klienta (od pozyskania kontaktu po finalizację zakupu). Pozwala dynamicznie reagować na aktywności i zmiany w profilach zidentyfikowanych użytkowników dzięki automatycznym powiadomieniom i alertom o ich aktywności.
Precyzyjna komunikacja oparta jest o zdarzenia, warunki i akcje. Zdarzenia to zachowania, na które możemy reagować dynamicznie (wejścia na stronę, otwarcie wiadomości czy uzyskanie danej punktacji scoringu). Warunki pozwalają precyzyjnie ustalić lub wykluczyć odbiorców prowadzonych akcji (na podstawie scoringu lub list mailingowych). Akcje umożliwiają dokładne zdefiniowanie działania systemu (uruchomienie danego kanału komunikacji, poinformowanie o pozyskanym kontakcie czy aktualizacja profilu użytkownika).
G2 jest platformą business review, która udostępnia zestawienia najlepszych rozwiązań technologicznych w danej kategorii, bazując na opiniach użytkowników. W kategorii Marketing Automation światowym liderem jest właśnie kompleksowy produkt od SALESmanago, pozycjonowany jako numer 1.
Od czasów pandemii zespół znacznie się powiększył, powstały nowe siedziby, a wraz z nimi jeszcze więcej funkcjonalności. Firma prężnie się rozwija, co przekłada się na ilość zdobytych nagród. Narzędzie to pomoże sprostać największym wyzwaniom marketingowo - sprzedażowym, najbardziej złożonym scenariuszom i sprawnymu zarządzaniu procesami.
Dowiedz się jak dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań precyzyjnie i skutecznie dotrzeć do klientów.