ChatGPT to narzędzie, które może ułatwić pracę reklamodawcom podczas tworzenia kampanii w Google Ads czy Facebook Ads. Dzięki niemu możliwe jest automatyzowanie procesu tworzenia nagłówków i opisów reklam, co pozwala znacznie skrócić czas potrzebny na ich przygotowanie. W artykule przyjrzymy się bliżej możliwościom ChatGPT oraz sprawdzimy, jak skutecznie wykorzystać to narzędzie w praktyce, a przy okazji dowiesz się jak oszczędzić czas w pracy na tworzeniu i generowaniu nowych treści reklam.
Czytaj dalejWyobraź sobie, że zatrudniasz Eksperta od Google czy Facebook Ads, którego głównym zadaniem jest zwiększanie skuteczności kampanii Twoich Klientów.
A co gdybym powiedział Tobie, że wsparcie takiego Eksperta możesz otrzymać całkowicie za darmo? Pewnie parę lat temu sam stuknąłbym się w czoło i wrócił do swoich zadań, ale świat się zmienił...
Zarówno Google jak i Facebook Ads to doskonałe narzędzia reklamowe, które pozwalają docierać do szerokiej grupy odbiorców. Aby jednak osiągnąć najlepsze rezultaty, kluczowe jest stworzenie skutecznych nagłówków reklam.
W jaki sposób to zrobić?
Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci stworzyć zapierające dech w piersiach nagłówki reklam Google Ads i Facebook Ads:
Przykład 1: Lista 10 nagłówków do kampanii Google Ads wygenerowana przy pomocy AI
Przykład 2: Lista 3 opisów do kampanii Google Ads wygenerowana przy pomocy AI z limitem 90 znaków
Przykład 3: Lista tych samych 3 opisów do kampanii Google Ads wygenerowana przy pomocy AI z limitem 90 znaków ale tym razem przetłumaczona na język angielski
Przykład 4: AI potrafi też tłumaczyć na inne języki
ChatGPT to narzędzie, które na pewno zrewolucjonizuje podejście do marketingu. Umożliwia ono automatyzację procesu tworzenia nagłówków i opisów do kampanii reklamowych. Dzięki temu rozwiązaniu można znacznie skrócić czas potrzebny na przygotowanie takich reklam, co z kolei przekłada się na możliwość skupienia swojej uwagi i energii na innych ważnych zadaniach.
Do tego wszystkiego ChatGPT jest bardzo prosty w obsłudze - co pokazałem wyżej na kilku przykładach. Nasze Laboratorium Digi2 zawsze chętnie korzysta z najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, dlatego chętnie dzielimy się widzą z innymi - żeby też mogli z tych rozwiązań skorzystać.
Jeśli spodobał Ci się ten wpis o AI i chciałbyś dowiedzieć się więcej o jego możliwościach lub innych aspektach związanych ze sztuczną inteligencją oraz jak można ją wykorzystać do codziennej pracy, zachęcam do śledzenia naszego Marketingowego Bloga.