Przez ostatnie lata świadomość użytkowników internetu zmieniłą się diametralnie. Już od dłuższego czasu byli oni przyzwyczajeni do personalizacji działań online, jednak najnowszy trend automatyzacji marketingu w znaczny sposób pomaga sprostać tym wymaganiom, które z roku na roku są coraz większe. Świat, w którym dostęp do takiej technologii miały tylko największe marki czy korporacje przeminął. Dzięki integracji technologii marketing automation, Twój biznes online jest w stanie w efektywny sposób wesprzeć działania marketingowo-sprzedażowe oraz skuteczniej odpowiadać na oczekiwania potencjalnych klientów. Zatem czym jest to Marketing Automation?
Czytaj dalejMA to technologia, za pomocą której jesteś w stanie automatyzować procesy w obszarze marketingu internetowego. Dzięki takim rozwiązaniom jeden człowiek może obsługiwać nawet mocno zaawansowane scenariusze marketingowe. Wiele firm poszukuje elementów, które są w stanie usprawnić działania e-marketingu. Platformy marketing automation pozwalają budować pozytywny wizerunek marki oraz lepsze relacje z Twoimi aktualnymi i potencjalnymi klientami.
Za pomocą takiej platformy, która łączy w sobie wiele różnych funkcji do atomatyzacji marketingu, uzyskujesz potężne narzędzie pozwalające na zupełnie nowe podejście do strategii spersonalizowanej komunikacji z Twoimi klientami. Dzięki automatyzacji, Twoja marka będzie w stanie wyróżnić się na tle konkurencji. Wyobraź sobie, że na każdym kroku ścieżki klienta (tzw. Customer Journey) masz narzędzie, które pozwala kierować spersonalizowaną komunikację marketingową - wysłanie dedykowanego emaila, powiadomienia WebPush czy SMS, a nawet przypisać użytkownika do grupy remarketingowej.
Jeśli chcesz sprawić aby klienci pokochali Twoja markę, zwłaszcza w dzisiejszym, dużo bardziej niż w przeszłości wymagającym świecie, musisz postawić na nowoczesność. Z powodu gwałtownie rosnących kosztów pozyskiwania stałych i nowych klientów, marketing automation to jedno z popularniejszych i najbardziej wymagających obszarów biznesowych. Poprawna integracja i wykorzystanie funkcjonalności platformy MA doskonale sprawdzi się w personalizacji relacji i znacznej poprawie doświadczeń omnichannel. Przy okazji ułatwi dopasowywanie treści dla wybranych segmentów profili klientów z możliwością wysyłania spersonalizowanych komunikatów per użytkownik.
Przeczytaj nasz najnowszy ranking najlepszych platform do Marketing Automation w Polsce
https://www.digi2.pl/blog/ranking-najlepszych-narzedzi-do-marketing-automation-w-polsce
Firmy, które aktywnie działają w obszarze marketingu online inwestują duże środki w usprawnienia takich procesów co potwierdzają prognozy dla kapitalizacji całego rynku do 2030 roku.
Na stronie stronie SALESmanago przygotowana została ciekawa sekcja z kluczowymi danymi MarTech, do której serdecznie zapraszamy. Znajduje się tutaj kilkadziesiąt danych statystycznych, obrazujących świat marketing automation.